reklama

Kým ste snívali, že sa stanete, keď budete veľkí? (fotoblog)

Hranie sa na doktora, obchod, alebo jazdiť so sanitkou, či hasičským autom - to jednoducho patrí k detstvu. O akých profesicáh snívajú deti, ktoré nemajú práve jednoduché detstvo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Sezelina (8): Snívam o tom, že sa stanem lekárkou so špecializáciou na chirurgiu, budem liečiť deti a nebude to stáť veľa peňazí.
Sezelina (8): Snívam o tom, že sa stanem lekárkou so špecializáciou na chirurgiu, budem liečiť deti a nebude to stáť veľa peňazí. (zdroj: © UNICEF DRC/Dubourthoumieu)
Christivie (11): Mojím snom je stať sa kapitánom obrovskej lode na veľké cesty.
Christivie (11): Mojím snom je stať sa kapitánom obrovskej lode na veľké cesty. (zdroj: © UNICEF DRC/Dubourthoumieu)
Percide (10): Chcem sa stať astronautom s cieľom zlepšiť komunikáciu medzi ľuďmi, ktorí idú na Mesiac, a tými, ktorí zostávajú na Zemi.
Percide (10): Chcem sa stať astronautom s cieľom zlepšiť komunikáciu medzi ľuďmi, ktorí idú na Mesiac, a tými, ktorí zostávajú na Zemi. (zdroj: © UNICEF DRC/Dubourthoumieu)
Naomie (12): Budem novinárom, ktorý prepožičia svoj hlas tým, ktorí sa nemôžu vyjadrovať.
Naomie (12): Budem novinárom, ktorý prepožičia svoj hlas tým, ktorí sa nemôžu vyjadrovať. (zdroj: © UNICEF DRC/Dubourthoumieu)
Olga (15): Snívam o tom, že sa stanem odborníčkou na výživu, aby som mohla pomôcť mnohým podvyživeným deťom v mojej provincii.
Olga (15): Snívam o tom, že sa stanem odborníčkou na výživu, aby som mohla pomôcť mnohým podvyživeným deťom v mojej provincii. (zdroj: © UNICEF DRC/Dubourthoumieu)
Lajoie (17): Chcem sa stať profesionálnym tesárom s dobrým menom. Kvalitou svojej práce chcem ukázať, že môžeme uspieť aj napriek strašným útrapám, ktoré si prešli iní mladí ľudia ako ja.
Lajoie (17): Chcem sa stať profesionálnym tesárom s dobrým menom. Kvalitou svojej práce chcem ukázať, že môžeme uspieť aj napriek strašným útrapám, ktoré si prešli iní mladí ľudia ako ja. (zdroj: © UNICEF DRC/Dubourthoumieu)
Elie (11): Chcem sa stať ministrom financií, aby som prispel k zlepšeniu hospodárstva a bol dobrým manažérom.
Elie (11): Chcem sa stať ministrom financií, aby som prispel k zlepšeniu hospodárstva a bol dobrým manažérom. (zdroj: © UNICEF DRC/Dubourthoumieu)
Bravo (10): Vždy som sníval o tom, že sa stanem pilotom, aby som objavil svet.
Bravo (10): Vždy som sníval o tom, že sa stanem pilotom, aby som objavil svet. (zdroj: © UNICEF DRC/Dubourthoumieu)
Ruth (12): Dlhodobo bojujem proti nespravodlivosti. Chcem študovať právo, aby som sa stala skutočnou právničkou.
Ruth (12): Dlhodobo bojujem proti nespravodlivosti. Chcem študovať právo, aby som sa stala skutočnou právničkou. (zdroj: © UNICEF DRC/Dubourthoumieu)

UNICEF pôsobí v 190 krajinách sveta, v najťažších podmienkach a za uplynulých 75 rokov sme zachránili viac detských životov ako ktorákoľvek iná humanitárna organizácia. Veríme, že každé dieťa má dostať šancu, aby využilo svoj potenciál.

Obrázok blogu
Unicef Slovensko

Unicef Slovensko

Bloger 
  • Počet článkov:  121
  •  | 
  • Páči sa:  165x

Slovenská nadácia pre UNICEF je jedným z 33 národných výborov UNICEFu, ktorých úlohou je hlavne získavanie zdrojov pre potreby programových krajín. Naším poslaním je prispieť k tomu, aby mohli najviac ohrozené deti kdekoľvek vo svete prežiť, boli zdravé, mali zabezpečenú výživu, prístup k pitnej vode, základné vzdelanie, ochranu pred násilím a tiež príležitosť naplniť v živote svoj potenciál. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu